4 stycznia 2015

162. Ale to już było i nie wróci więcej

Witajcie kochani!
Z dniem dzisiejszym tj. 04.01.15 Ministerstwo kończy swą działalność. Już dawno gdzieś w moim umyśle pojawiła się wizja zamknięcia szabloniarni, lecz chciałam jeszcze dać jej szansę i nie żałuję. Mimo wszystko poznałam wielu sympatycznych ludzi, przez naszą ekipę również przewinęło się wielu grafików, z którymi się bardzo przyjemnie współpracowało. Myślę, że te dwa lata(które MS obchodziłoby już w marcu tego roku) nie poszły na marne. Sama nie żałuję, że dołączyłam właśnie do tej szabloniarni. Pomyśleć, że tak wiele się zmieniło, od kiedy wkroczyłam do graficznego świata.
Pewnie też zastanawiacie się po, co zmieniłam szablon główny, skoro kończymy działalność... W sumie zaczęłam go już dawno i wolałam go już tutaj udostępnić, niż miałby być niepotrzebny.
Oddaję również swoje zaległe zamówienia, jak i również jeden szablon wolny, z którym nie miałam co zrobić.
Jeśli chodzi o galerię, chciałabym dokończyć w niej porządki, ale myślę, że zostanie dopiero otwarta na wiosnę/lato, bo trochę jest z tym roboty.
Co do zamówień, jeśli któraś z szabloniarek zalega z zamówieniami, proszę się z nimi kontaktować osobiście - kontakt jest na każdej podstronie graficzek.
Kiedy napisałam post o zamknięciu na naszej podstronie, Ally nie odpowiedziała (a nawet informowałam przez gg i e-maila), więc nie wiem, jak to będzie z kontaktem do niej.
Dobra, pora przejść do szablonów.



Szablon dla Chi Yosei

Przyznam, że miałam mały problem z tym szablonem, bo kompletnie nie miałam na niego pomysłu. Jeszcze ten długi cytat... No, ale jakoś wyszło. ;)

Szablon dla Happy Chan

Ten szablon mi się podoba. Taki w miarę prosty i skromny, w dodatku Jerza <3

Szablon wolny

Nawet mi się podoba, chciałam coś prostego, związanego z zimą. ;)


To by było na tyle.

Dziękuję Wam, że tutaj wchodziliście, komentowaliście, zamawialiście, to dzięki Wam Ministerstwo zaszło tak daleko, a my autorki z biegiem czasu poprawiałyśmy swoje umiejętności. Dziękuję! 
I życzę Wam, aby ten rok był lepszy niż poprzedni... Życzenia troszkę spóźnione, ale lepiej późno niż wcale. ;)
Mam nadzieję, że i Wy również będziecie nas miło wspominać. ;)
Żegnajcie!
Chociaż nie tak całkowicie...
Sasame znajdziecie na: Sayonara Namida.
Miki znajdziecie na: Graphic Mess.
Ally na: Unique Graphic.


13 komentarzy:

  1. Jeny, tyle czasu z Ministerstwem Szablonów i pomyśleć, że zamknięte. Tak smutno, no. :c Nieraz zaglądałam tu po jakąś inspirację, podziwiałam szablony oraz ciężką pracę szabloniarek. Będę wspominać to miejsce z uśmiechem na twarzy! :)
    Pozdrawiam i życzę szabloniarkom MS - tym, co odeszły i tym, co zostały - powodzenia w dalszym graficznym świecie! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, prawie dwa lata... Jak to szybko zleciało. :c

      Usuń
  2. Hm, no cóż. :c Chciałabym powiedzieć, że szablony są przepiękne (bo i są), ale jakoś tak zbyt mi smutno. :( Być może wkrótce dodam dłuższy komentarz, ale na razie nie potrafię nic sklecić... przykro tak jakoś. I smutno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się Chi <3 Wszystko kiedyś się kończy...

      Usuń
  3. Kolejna bardzo fajna szabloniarnia kończy działalność :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Odchodzi bardzo ważna cząstka małego świata blogspot.com - szkoda.
    Wykonywałyście solidną robotę przy szablonach, dziękuję.
    Moja opinia na temat zamówienia pozostała niezmienna. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że prace Ci się podobają. Chociaż tyle, że może ktoś jeszcze będzie czasem o nas pamiętał... ;)

      Usuń
  5. Wielka szkoda... Szablony są tu naprawdę przepiękne i mogę tylko pomarzyć, by również robić takie cuda, zwłaszcza, że nie mam doświadczenia z robieniem ich i nie znam nikogo, kto mógłby mi pomóc... Żałuję, że to koniec, ale wiem, iż Wy same nie przestajecie tworzyć, tylko ten blog już nie będzie działać :)
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów !!!
    Lusia Nox

    OdpowiedzUsuń